Jak mohu změnit datum odplutí a počet hostů?
V e-mailu s potvrzením rezervace stiskněte text "change booking" do 24 hodin před odplutím. Následně můžete editovat svojí plavbu. Případný přeplatek vám bude vrácen na platební kartu.
Jaký je postup při rušení rezervace?
V případě nevlídného počasí (déšť, silný vítr) vás budeme kontaktovat a domluvíme náhradní termín, případně zrušení plavby a navrácení plné částky. Pokud se rozhodnete rezervaci zrušit z dalších důvodů, je nutné nás informovat, alespoň 24 h před plánovaným termínem plavby.
Je na palubě dostatek vína? Můžeme si zakoupit vína s sebou?
Ano! 5 vzorků vína se rovná 350 mililitrům. Samozřejmě můžeme připravit a nachladit více lahví, pokud nás dopředu informujete. Některé lahve z vinného lístku je možné zakoupit a vzít s sebou.
Můžeme si donést něco k zakousnutí?
Samozřejmě, obzvláště plánujete-li privátní plavbu. Servírovací stolek je poměrně malý, určený spíše pro menší občerstvení – sýry, kanapky.
Hrajete na palubě hudbu? Můžeme si pustit vlastní výběr písní?
Vynasnažíme se vyladit výběr hudby a hlasitost podle vašeho přání. Pokud plánujete privátní plavbu, napište nám váš preferovaný hudební žánr.
Rádi byste si zarezervovali privátní (nebo semi-privátní) plavbu v den a čas, který není uveden v našem rezervačním systému?
Jednoduše nám zašlete email s žádostí o konkretní datum, čas a předpokládaný počet hostů.
Doporučili byste nám dobré restaurace v okolí?
Ano! Nahlédněte do našeho aktuálního seznamu restaurací: https://www.wineboat.cz/recommended_restaurants/